BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 27 juni 2009

GRÖNALUND :D:D

Idag har jag varit på Grönalund med
Hela FLOW gänget och har haft jätte roligt.
Eftersom jag har epilepsi har jag inte vågat åkt så
mycke karuseller, eller jag fick inte åka.
Men i dag har jag testat nästan alla karuseller,
till och med lilla fritt fall:) heh(L)
(vågar inte stora frittfall)
AAAAH!!!! Vi har gått spökhuset:S Vi var
verkligen livrädda. Ebba var den som gick först.
Hon sprang typ i väg för att vara cool:). Men varje gång det kom ett "spöke"
vart hon så rädd att hon flög in i väggen
eller ramla ner på golvet och stannade där:)
Ja men i alla fall var det SÅ HIMLA ROLIGT!!!:P

Dagen i dag har både varit mysig, skräck slagen och till och med rolig:)
Alla i flow åkte kärlekstunneln så att vi kunde få en bra bil.
Den går så sakta så man hinner le fint när den tar:)
Jag och Ageline åkte i en båt. Då kramades vi och gjorde ett
hjärta med våra fingrar:)
När vi skulle köpa kortet i en nyckelring sa hon i kassan att
bilden var så söt och fin att hon skulle lägga upp den som
visnings exemplar:) Super roligt minne med Angelina
som är ny i flow gänget:)(L)
Har haft en toppen dag, ska snart åkte hem till Johan med
mamma när hon slutar och sedan efter det ska vi hämta Sofie (syran) från natt tåget.
Hon har med varit på Grönalund i dag:)
Ses i morgon(L)

0 kommentarer: