BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 14 juni 2009

Här kommer bilder från skolavslutningen...

Nu börjar datorn bli friskare…Det har varit nått disk fel, så vi har inte msn just nu eftersom datorn hade hittat ett fel där. Men även om datorn är seg som sirap kan jag blogga på som vanligt. Jag tänkte passa på att lägga ut lite bilder från skolavslutningen. På förmiddagen i skolan regnade det jätte mycket…Vi trodde att det skulle regna när vi skulle gå till domkyrkan på kvällen. Men eftersom det var sommarlov så är ju vädret så snällt att hon gav oss lite sol på kvällen. Det var en super kön eftermiddag/kväll. Det var ju bara att tacka för det lilla eftersom det har börjat regna riktigt mycket dom senaste dagarna. Idag har det regnat hela dagen…Det har inte tagit någon kort paus, bara spöregnat hela dagen. SUCK säger jag bara. Hoppas att det är lite uppehåll på morgonen i morgon. Jag har lite sommarskola så att jag har matten uppdaterad innan jag börjar åttan. Ha en bra kväll, god natt.























skolavslutningen var den elfte....






0 kommentarer: