BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 26 juni 2009

Sandhamn











Igår var jag, Johan, mamma och Tomas till Sandhamn som ligger i Stockholms skärgård. Det var som att åka till himmelriket. Först åkte vi igenom Stockholm för att ta båten över till Sandhamn för att kolla på Volvo ocean race starten. Det är en segelbåts tävling som har på gått runt hela världen. Dom starta i Afrika och har åkt på många andra ställen och körde sitt sista lopp igår till ryssland. Efter vi har kollat på starten låg vi och stekte hela resten av dagen.
Och tro mig, det har jag fått sota för. Jag är röd i ansiktet, röd på nacken, röd på axlarna, röd på ryggen och jag är lite röd på minna knän. Suck säger jag bara! Jag ser inte ut som ett stopp ljus direkt, det är inte så illa som det kanske verkar men jag kan säga att det gör ont.

Det var jätte skönt och fint på alla ställen vi har varit på igår i skärgården. Jag ville inte hem ska jag säga er. Det var ett rent paradis som jag aldrig glömmer. Förmodligen åker vi dit flera gånger.
I morgon ska jag till Stockholm, igen:D. Då åker jag en liten tripp till Gröna lund med FLOW:D Nu har jag längtat så mycket efter det, så det blir säkert jätte kul i morgon. Mer om det senare när jag kommer hem. Ses(L)

0 kommentarer: