BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 23 augusti 2009

Var med Sofie i dag...

Hejsan svejsan!…Idag har jag varit med Sofie och det är alltid lika trevligt:)
Vi har Igentligen inte gjort så mycket i dag! Mest pratat…Det har varit en jobbig helg.
En nära vän till våran familj dog, endast 45 år gammal…Det är så oretvist och vi saknar han!
Jag har skrattat hur mycket som hälst i dag även om det har varit blandade känslor!
Föst julade jag och Sofie…För vi kollade på någon video och då ville vi lära oss jula! Men så när jag julade hade jag tappat min hemma nyckel! Jag märkte det när vi vart hungriga och nyckeln inte låg där den skulle:O så det var bara ut och leta! Det var verkligen panik letande!!! Sofie min ängel hittade nyckeln lite senare så allr ordnade sig tillslut! På eftermiddagen var vi men Nysven, Erik, Tim och den coola Eddie, (han sa att jag skulle skriva ”coola”) Alla var trötta så vi låg typ och halvsov ett tag! Om jag ska ligga stilla för länge blir jag rast lös så jag sa åt Eddie att stoppa in Björn bröder filmen:D vi skrattade tills vi dog för den var så bra;) Nu sitter jag här och är super trött, Skola i morgon då blir det nya tag!

Hare bra(L)

0 kommentarer: