BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 16 juni 2009

Nära...

Sommaren börjar ta fatt. Hela dagen i dag har det varit hyfsat brännande sol. Jag vet inte vad ni andra tycker men jag gillar sol och sommar, och när det är juni och midsommar i helgen. Tycker jag att det ska vara riktigt soligt så att man kan bada, äta glass och göra saker som man brukar göra. Förra året hade jag badat tusen gånger vid det här laget. Men det börjar nog att blir bättre. Jag tror att solen kommer lysa på midsommar!

Idag har jag varit på sommar skola. Det är inte så tråkigt som man tror. Eller jo det är lite tråkigt men jag hat tänkt att även om matten är svår tycker jag att det blir kul sen när dom första betygen kommer i åttan, och när jag har i alla fall fått godkänt i matten. Det är då det är kul. Så i två dagar har jag kämpat som en gnu. Jag har gjort ett kapitel i matteboken och ska göra prov i morgon och se om jag har blivit bättre. Nu börjar det att bli kväll och ska sova om sen stund. Det blir nog lite mer blogg…ses(L)

1 kommentarer:

Onlywithbella sa...

Har kollat på vädret och det ska regna på midsommarafton :(