BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 18 juni 2009

Midsommar i stugan...


Idag åker vi ut till stugan för att vi ska fira midsommar där i morgon. Det är synd att solen inte lyser:P Det var ju ok i morse när jag och Emilia vaknade. Men eftersom alla "tanter" ska gå ganska tidigt upp i morgon för att plocka blommor till kransarna som ska hänga på midsommarstången, plus Johan ska sätta upp skyttetävlings banan i morgon. Så var det nog bäst att vi åker dit i regnet i dag. Just nu har vi nog packat allt som ska packas tror jag...mamma och jag har duschat och fixar det sista. Jag måste bara säga att jag har backat en super god kaka i dag...Jag ska skriva receptet senare när vi kommer hem på Lördag.
Kvällen blir nog att packa upp och fixa sängarna i stugan. Sedan har jag bestämt att jag ska lära familjen olika kortspel, jag har nämligen lärt mig en mängd olika.
Aja mamma vill nog ha hjälp så att vi kommer i väg i år...Ses(L)

0 kommentarer: