BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 23 juni 2009

Sommar och sol...

Hej nu är jag tillbaka…
Jag har inte bloggat alls så mycket nu. Själv tycker jag att det är jätte jobbigt att inte kunna blogga varje dag. Men eftersom det är sommar ute är man inte lika mycket hemma som man gör när det kanske regnar.

Igår sov jag och Emma hemma hos Joanna. Emma och Joanna är med i gruppen Flow som jag dansar i…
Vi har haft jätte roligt, Vi skrattade typ hela tiden. Igår tog jag bussen ner till stan för att möta Joanna. Så när jag satt och väntade på min buss kom det en jätte trevlig dam. Hon kom först och frågade om hur man kollade busstiderna. Hon skulle nämligen träffa en venina på stan och byta buss till Ericklund. Det var jätte trevligt att prata med henne. Hon sa till mig, ”om alla ungdomar var som du skulle vi leva i ett kungarike”. Det tyckte jag var jätte roligt. Sen när bussen kom vinkade jag av henne och mötte Joanna vid MQ. Där kollade vi en stund och promenerade sedan hem till henne, Efter en stund när vi hade kommit hem kom Emma. Då började vi att bädda upp, hyrde film och köpte godis. Filmen vi hyrde var ” I taket lyser tjärnorna” Den var super bra. Men boken var mycket bättre. Det var en sak vi fastnade för i filmen. Han heter Samuel Hous och spelade en snygg kille i filmen. Eller ja det är ju Samuel som är snygg:P. Så vi låg och pratade om filmen ett tag innan vi skulle sova. Jag vet inte när vi somnade men vi pratade ganska länge.

Sedan i dag väckte Joanna oss med TVÅ glada GOODMORGON:D, Jag och Emma gav henne några mördarblickar och gick upp för att fixa frulle;). Joanna skulle iväg klockan tolv så jag gick hem i det super heta vädret…Nu sitter jag här bloggar, jag får se vad jag ska göra sen…Ha det så bra. PS: Jag vet att Joanna läser min blogg, glöm ej att komentera;)

0 kommentarer: