BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 18 augusti 2009

Sofie hela veckan! :D



Förlåt för mitt slarv i bloggen men jag har tillbringat veckan med Sofie, från dag till kväll!
Jag tänkte i alla fall gå igenom dagens händelser! Först på förmiddagen var jag med syrran Sofie för att mamma har börjat jobba och då har jag och Sofie kollat till Sofie:P Det är lite jobbigt att båda heter samma! Men i alla fall, Efter vi hade varit hemma med Sofie så tog vi cykeln runt området och plockade cykelkorgen full med äppel peppel pirum parum, muums! Men tyvärr var hälften inte så bra, så vi kastade allt så det mosades och typ markerade vårat revir:) Sedan var vi och kollade till våran solros som vi har hittat! (den på bild), Sofie hatar blommor och då menar jag verkligen HATAT blommor:P men hon tycker tydligen om solrosor och är helt fast vid dem! Idag har vi inte gjort så speciellt mycket men vi har haft kul precis hela tiden! Typ när vi var på IKEA! Hehe, vi var och kollade runt i alla ”rum” eller vad man ska säga! Det var mys att kolla lite. Men för det mesta har vi pratat och pratat! Alltid lika kul att tillbringa en dag med Sofie. Det blir nog en dag med henne med i morgon! Då ska vi träffa Eddi och troligen Simon!;) hoppas att jag kan klämma in ett inlägg i morgon med!

Ha det bra för nu ska jag kolla på So you think you can dance!(L)

0 kommentarer: