BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 14 augusti 2009

Saknar dansen

Den 30/8 börjar Flow träningarna! Och jag längtar massor av att få träffa dom igen! Även om vi har gjort saker i sommar så saknar man dom…Förut var vi sju i gruppen, men Johanna fick Epilepsi och kunde inte fortsätta:/ Så då vart vi sex en termin. Men så hittade vi Angelina som kunde vara med. Så nu blir vi sju igen vilket var jätte kul!
Jag ser verkligen framemot den här terminen massor för att se hur gruppen blir!

Idag blir det en dag med mamma igen!(:
Först ska vi ut på en promenad så att man får svettas lite…Senare på kvällen ska vi åka med familjen till landen för att vi ska träffa några! Jag kan tyvärr inte gå på tjej träffen som linda rektorn sa att vi skulle ha på sommarlovet! Men det är inte lång tid kvar tills skolan börjar så jag träffar alla då…Nu ska jag byta om! Men vi hörs säkert senare,

Ha det bra!(L)

1 kommentarer:

*ebba* sa...

haha vi är bara 7;)