BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 13 augusti 2009

skolan börjar och sommar slut:/


Hehe mamma tog kort på moa!:D nere vi hamnen;D
Det märks att sommaren börjar at slut, i alla fall som det kändes i dag! Först var jag och mamma nere vid hamnen. Vi åt mat vid cafét, solade och läste Sofies mode…Det var verkligen en toppen förmiddag, Jag vill ta vara på dom sista solstrålarna nu innan hösten kommer…Har inte lust med det! Då ska skor, jackor och vantar fram, inte kul:S För senare på eftermiddagen efter vi hade varit ute på en promenad så började det att spöregna och åska:S
Då kändes det som om hösten kommer snart, men jag hoppas verkligen inte det!

Sen finns det ju en sak till som jag har ångest över…SKOLAN! Jag kan tänka mig att många har det just nu…Och nu ska vi se, Det är torsdag i dag och vi börjar den 20, då är det med en torsdag så om sju dagar börjar jag, inte kul! Det som blir kul är ju träffa alla kompisar som man inte har träffat under sommaren, Jag har saknat många!!
En intressant sak jag inte kommer ihåg är koden till mitt lås:S Men jag tror jag har några i huvudet så jag hoppas att jag kan fixa det!(:
Jag är trött och ska snart gå och sova, har inte sovit nå vidare bra i natt!
Så jag ska nog göra det sista på datorn och sedan mysa framför tv…God natt så länge!(L)

0 kommentarer: