BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 10 augusti 2009

mys med Sofie

Tjahooj!
Idag har jag varit med den snälla Sofie. Vi har bara gått i dag medan vi hade det super kul med Simon Eddy och Erik. Men för det mesta har jag och Sofie pratat. Vi har pratat om allt som man kan prata om tror jag! i alla fall har vi haft det skoj. Hehe, Lite senare skulle Sofie och jag gå till dom efter vi hade ätit och då gick vi förbi miljoner bränneslor och sa jag typ om vad jag skulle få om jag hoppade in i busken, hehe! Hon ville inte ge mig pengar utan hon sa bara att jag skulle få ont! Då sa jag till henne att vi skulle ta på en brännesla så vi får känna hur det kändes, så vi gick typ med ena fingret i munnen skit länge och när vi pratade lät vi som bebisar:D vi skrattade skit mycket!
Vill bara säga att jag hade en jätte bra dag och vi ses på onsdag igen!
Nu ska jag ta en dusch så jag blir ren och sedan ska jag krama kudden. God natt(L)

0 kommentarer: