BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 8 augusti 2009

Sol och bad vi ska inte klaga!!

Nu är det jimmys fel att jag inte bloggade i går! Såklart skulle han sitta vid datorn när vi kom hem efter stugan! Så då fick jag blogga i dag.
Joanna åkte med oss till stugan i går. Vi badade, solade, badade, solade och spelade kort! Vi gör allt för att bli extra bruna nu innan skolan drar i gång! Man måste bara passa på nu när vi har sol(;…men vi har haft det riktigt roligt! Vi skrattar alltid och till allt(: Joanna är bäst!
Så nu tänkte vi dra ut till stugan igen, och såklart hänger ju Joanna med för att göra mig sällskap. Jag hoppas att vi kan fixa fram bilder nu för jag lovade att jag skulle fixa bilder men det vart bara en och det var den med våra ben!(A)

Ha det bra för nu ska jag sola!

0 kommentarer: